Rabu, 18 Julai 2012

✿ Seperti Mereka , Aku Juga Begitu ✿

Bismillahirahmanirrahim




Semilir angin petang yang membuai , meniup lembut juntaian rambut ku , terasa dingin menyapa diri untuk mendamaikan hati , terdetik seketika hati di mana , hati kecil ini merindui kekasih hati , seperti mereka , aku juga sedang merasakan begitu , hati seakan berdegup kencang saat sedang sendiri memikirkan si dia . Sesaat bersama terkadang tidak cukup bagi ku , mungkin kerana hati sedang di pagut rindu , di sisi nya , terasa nyaman sekali , terasa selamat di lindungi , terasa bahagia saat cinta di lafaz , nyata itu lah yang sedang di rasakan sekarang , seperti mereka , aku juga di antara si pencinta hati , seperti mereka , aku juga ingin merasakan nikmat bahagia bersama , dan seperti mereka , aku juga tidak berhenti berdoa semoga cinta kan kekal bersemi , bersemi dengan doa - doa syukur kepada Ilahi , seperti mereka , aku juga begitu 


✿ Allah , andai dia untuk ku , satukan aku dalam cinta Mu , amin Allah amin ✿ 





























































Tiada ulasan:

Catat Ulasan