Sabtu, 20 November 2010

/ Photo Tool Studio Plus 2011 (Software)


 Hai,.apakhabar peminat2 Ayat-Ayat Cinta Romantis & peminat Penjejak Warisan Photography,.sedikit maklumat untuk dikongsi bersama pada kali ini,iaitu 'effect'..ada bermacam-macam jenis solftware yang kita boleh guna untuk meng'edit' foto mengikut kesesuaian tajuk.Saya bukan pakar dalam bidang 'gambar orang kahwin',.tapi banyak yang menghubungi saya untuk "Perkhidmatan" tersebut,.he ,.he.. saya cuma Photographer Jalanan & apa yang saya buat bukan kerana 'duit' atau pun keuntungan,. ok, sekarang bagi yang berminat bermain effect,saya cuma cadangkan gunakan "Solfware,Photo Tool Studio Plus 2011",.banyaklah benda2 dalam tu,..

 Geometric/fish eye..Illumination/night glows macam2 ada dalam 'solfware' tu,..ikutlah kesesuaian tajuk foto bila menggunakan effect tersebut,.he he ,.'Gambar Kahwin" pun boleh agak nya...disini ada 5 contoh foto yang telah di'edit' menggunakan 'solfware' tersebut,.ada banyak cara untuk kita meng'edit'kan foto sebenarnya,kebanyakan foto saya TIDAK menggunakan apa2 effect,saya lebih suka menggunakan 'contras' sahaja..tapi apa salahnya kalau kita 'ambik tau' sikit pasal 'effect' ni kan..?? ha ha,.Sekian saja untuk tajuk kali ini untuk di kongsi bersama,.nantikan foto2 & tips yang lebih menarik,.. ZZaassssss..!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan