Khamis, 31 Mei 2012

Masih Bersama Mu Sayang

:: Hari ini ku masih bersama kamu , hari ini jua , ku masih menebarkan cinta ku bersama kamu ~ hari ini jua , kisah kita masih kan tercipta lagi , di sini ku ingin mencoretkan terima kasih ku pada kamu ~


:: Untuk hari ini , segala nya ku rasakan begitu indah ~ saat di pagi hari , kau nyatakan kata manja buat ku , saat kau usik dengan gurauan mu , sayang ku , terima kasih dari ku untuk kamu yang sentiasa ada untuk ku , sentiasa di sisi saat aku rapuh di mamah kesedihan , gembira bersama saat aku jua merasa gembira , sayang ku , terima kasih menjadi tonggak kehidupan buat aku yang lagi kecewa dengan kehidupan dan cinta yang lalu , bersama mu , begitu banyak yang aku pelajari tentang erti sebuah kehidupan ~


:: TERIMA KASIH SELALU MENCINTA AKU  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan