Khamis, 31 Mei 2012

Mencari Cinta Mu

:: senja beralih pergi , malam datang berganti , aku duduk sendiri mencari sesuatu yang benar ku tak pasti di mana ~ aku mengamati angin malam walau sedikit merasa bahang panas , dalam angin malam , fikiran ku terganggu seketika , hati ku ingin mencari cinta , namun ku sering di duga dengan cinta yang dusta , terkadang penat sekali rasanya , namun , walau sejauh mana aku mengatakan tidak kepada cinta , cinta akan tetap datang menduga hati ku ~


Aku menemukan sesuatu saat bersua dengan mu , sesuatu yang aku sendiri tidak bisa untuk mengungkapkan nya , ku biarkan sesuatu itu menjadi rahsia , karena ku tahu Allah sedang mengatur disebalik keanehan yang ku rasa ~ izinkan aku mencari sebuah cinta dari dalam diri mu , walau ku tahu ia hanyalah sisa cinta untuk ku , aku ingin mengenal cinta dari mu ~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan